Beheer

1 aanspreekpunt

Om een hoge kwaliteit van IT dienstverlening te kunnen bieden is centrale registratie en coördinatie rondom ICT processen met betrekking tot vele verschillende leveranciers cruciaal. Compello heeft hiervoor de Single Point of Contact dienst beschikbaar. Deze dienst zorgt ervoor dat ICT meldingen met betrekking tot bedrijfsprocessen bij de betreffende leverancier terecht komen, behandeld worden en dat de doorlooptijd van de melding correct bewaakt wordt via één digitaal platform. (Lees meer)

Monitoring

Continue worden vanuit ons Network Operation Center (NOC) controles uitgevoerd op de ICT omgeving van onze klanten. Op deze manier worden aankomende verstoringen vroegtijdig gesignaleerd en kan hier tijdig actie op worden ondernomen, zodat de beschikbaarheid van de bedrijfsprocessen gewaarborgd is. De geconstateerde verstoringen worden in overleg opgelost. (Lees meer)

Ondersteuning op locatie

Compello biedt zowel remote als onsite services ondersteuning. Het gaat hierbij om 2e- en 3e-lijns ondersteuning. Afhankelijk van de aard van de verstoring verhelpen we storingen remote of op locatie. Tevens zijn wij maandelijks on site bij onze klanten om proactief de IT omgeving te ondersteunen. Hiermee voorkomen we mogelijke problemen die in de toekomst kunnen ontstaan. (Lees meer)

Beheer

Compello weet dat het beheren van IT-omgevingen complex en uitdagend is. De Managed Services (beheer) dienstverlening van Compello ontzorgt volledig op het gebied van het applicatielandschap en/of de IT infrastructuur. (Lees meer)

24 x 7 ondersteuning

De servicedesk van Compello wordt bemand door specialisten die beschikbaar zijn voor eerste, tweede en derdelijns IT ondersteuning voor uw organisatie. Onze servicedesk is zowel telefonisch als via een ingericht portaal te bereiken. Onze gespecialiseerde engineers gaan direct voor u aan de slag. Ze lossen het probleem direct voor u op of sturen de juiste hulp aan. Hierbij wordt u actief op de hoogte gehouden van de voortgang en de oplossing. (Lees meer)