Blog

  • Home
  • Blog
  • Skilled servicedesk medewerker

Skilled servicedesk medewerker

Category: Vacatures

Compello voert beheer uit bij een groot aantal interessante klanten. Voor de verdere groei van onze beheerportefeuille zijn wij op zoek naar een skilled servicedesk medewerker.

Profiel

De skilled servicedesk medewerker is verantwoordelijk voor het op een juiste manier registreren en bewaken van service requests en incidenten in het servicemanagement systeem. In de praktijk lost de servicedesk ongeveer 90% van de meldingen zelfstandig op. De skilled servicedesk medewerker fungeert als aanspreekpunt voor klanten met support gerelateerde vragen voor producten en/of oplossingen van de klant. Waar nodig schakelt de servicedesk extra expertise in. Indien een support vraag wordt doorgezet naar een leverancier, fungeert de servicedesk als aanspreekpunt.

Werkzaamheden omvatten:

  • Eerste aanspreekpunt voor eindgebruikers voor incidenten, wijzigingsverzoeken en vragen via telefoon en e-mail
  • Eerste- en tweedelijnsondersteuning
  • Het maken van de eerste diagnose via gestructureerde vragen en beschikbare tools
  • Het registeren van calls en voortgang
  • Het doorzetten naar derden
  • Bewaken van de voortgang en het aanspreken van derden over deze voortgang
  • Het tijdig terugkoppelen aan klanten
  • Het aanspreken bij de servicemanager als afspraken niet nagekomen dreigen te worden
  • Uitvoeren van standaard beheerhandelingen
  • Proactief monitoren en oplossen van storingen
  • Input leveren voor continue verbeteringen in het servicedesk proces
  • Uitvoeren ondersteuning op locatie bij klanten.

Hard skills

  • Minimaal een afgeronde MBO-niveau 4 ICT-opleiding
  • Minimaal 2 jaar werkervaring in vergelijkbare functie
  • ITIL certificering (of bereid zijn om deze te behalen)
  • MCSA (of bereid zijn deze te behalen)
  • TOPdesk service management of soortgelijk service management systeem
  • Microsoft Windows server 2012 – 2016
  • Active directory
  • Microsoft Exchange 2010 – 2016
  • Microsoft Windows 7 – 10
  • Microsoft Office 365
  • Microsoft Azure
  • Microsoft SharePoint (pre)
  • Routing en switching (pre)

Soft skills

  • Teamplayer met een grote mate van zelfstandigheid
  • Uitstekende communicatieve en contactuele vaardigheden (zowel Nederlands als Engels in woord en geschrift)
  • Proactief en doortastend
  • Geen 9 tot 5 mentaliteit
  • Stressbestendig, nauwkeurig, analytisch en communicatief vaardig
  • Klantgerichte instelling en een hoog oplossend vermogen
  • Probleemoplossend vermogen
  • Sterk verantwoordelijkheidsgevoel
  • Doorzettingsvermogen
  • Flexibel
  • Daadkrachtig
  • Klant- en servicegericht
  • Rijbewijs B
  • Compello biedt een marktconform salaris en veel vrijheid om je werk succesvol te organiseren.

Het je interesse in deze baan, solliciteer dan via vacature@compello.nl

Laat een bericht achter