1 aanspreekpunt

Om de hoge kwaliteit van dienstverlening aan medewerkers te kunnen bieden is centrale registratie en coördinatie rondom IT processen met betrekking tot vele verschillende leveranciers cruciaal. Voor het reguleren van de centrale registratie en coördinatie bij IT processen is de Single Point of Contact (SPOC) dienst van Compello in te zetten. Deze oplossing zorgt ervoor dat IT meldingen met betrekking tot bedrijfsprocessen bij de betreffende leverancier terechtkomen, behandeld worden met het juiste kennisniveau en dat de doorlooptijd van de melding correct bewaakt wordt. Dit alles via één digitaal platform waardoor informatie slechts eenmalig hoeft te worden verstrekt. Compello zorgt voor een optimaal en efficiënt proces rondom IT wijzigingen, incidenten en overige vragen.

  • Eén aanspreekpunt voor alle IT vragen
  • Gecoördineerd vanuit de servicedesk van Compello
  • Voortgangsbewaking, opvolging, vastlegging en terugkoppeling
  • Specialisten met kennis van de IT-omgeving en het applicatielandschap

Kennismaking en contact

Voordat Compello als aanspreekpunt haar rol kan vervullen, worden de applicatieleveranciers in kaart gebracht. Tevens worden de onderlinge communicatielijnen bepaald. Op deze manier wordt een juiste samenwerking gerealiseerd, zodat in het geval van een calamiteit zo snel mogelijk een oplossing kan worden gevonden.

Wilt u meer weten? Neem dan contact met ons op via ons telefoonnummer of vul het onderstaande contactformulier in.